Direktlänk till inlägg 25 juli 2015

Vill skriva så mkt mer!

Av Sandra Voss - 25 juli 2015 10:39

Jag vill kunna ska allt i min blogg men det går tyvärr inte, då det används emot mig och är väldigt privat saker. Och det hjälper ej att jag låser
Min blogg för det kommer fram i vilket fall som helst.
Just för tillfället mår jag inge bra, känner mig ledsen och förvirrad (lät konstigt ska förklara) jag har så mkt tankar i huvudet just nu så familj renovering jobb mitt mående hundarna osv, som vilken människa som helst. Men jag kan ej sortera mina tankar och lägga dom i "fack" ett för familjen ett för jobb. Alla mina tankar blandas hej vilt i mitt huvud och kan ej få stopp på det, går och oroa mig för saker som hänt flera veckor sen. Eller ska hända! Vilket gör att jag verkar frånvarande då jag tänker på allt som snurrar runt.

Men men om medicinerna hade gjort någon verkan hade jag kanske kunnat slippa min berg o dalbana i huvudet och känslomässigt.

Ha de

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Voss - 25 september 2015 07:26

Nu har jag ej skrivit på ett tag har varit mkt både roligheter och tråkigheter! Jag tänkte att det är lika bra att jag skriver här som det är så man slipper höra helt andra saker som ej stämmer! Nikkie har valt att bo hos sin pappa och kommer hem...

Av Sandra Voss - 6 september 2015 07:21

Idag är det dax att hitta en klänning till bröllopet, hatar att pröva kläder när jag gått upp i vikt och inser att s eller m inte kommer passa utan att se ut som korvskinn. Så kommer väl vara på lagom gott humör efter någon provningar :| men men anna...

Av Sandra Voss - 5 september 2015 11:51

Känner mig så besviken på sjukvården, jag blev skickad till en öppenvårdsmottagning pga av min ångest, var där och titta och dom förklarade hur allt skulle gå till osv. Men kände att sitta i en grupp gå promenader och ha gympa mig främmande människor...

Av Sandra Voss - 19 augusti 2015 21:13

Har ej skrivit på ett tag då det känns som det ej varit länge för det har mått piss tillock från hela tiden men är påväg upp ur gropen igen nu får vi hoppas. Köket och renovering är klart så man inte har det över sig oxå. Så nu har jag ett underbart ...

Av Sandra Voss - 22 juli 2015 10:59

Den bara sprang iväg, men kommer ju ha en mini semester i nov med mamma? Mitt mående har varit extremt upp och ner hela tiden, ena dagen på toppen humör och nästa så långt ner man kan komma! Är ju fortfarande i inkörningsfasen med mina mediciner så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards