Alla inlägg under juli 2015

Av Sandra Voss - 25 juli 2015 10:39

Jag vill kunna ska allt i min blogg men det går tyvärr inte, då det används emot mig och är väldigt privat saker. Och det hjälper ej att jag låser
Min blogg för det kommer fram i vilket fall som helst.
Just för tillfället mår jag inge bra, känner mig ledsen och förvirrad (lät konstigt ska förklara) jag har så mkt tankar i huvudet just nu så familj renovering jobb mitt mående hundarna osv, som vilken människa som helst. Men jag kan ej sortera mina tankar och lägga dom i "fack" ett för familjen ett för jobb. Alla mina tankar blandas hej vilt i mitt huvud och kan ej få stopp på det, går och oroa mig för saker som hänt flera veckor sen. Eller ska hända! Vilket gör att jag verkar frånvarande då jag tänker på allt som snurrar runt.

Men men om medicinerna hade gjort någon verkan hade jag kanske kunnat slippa min berg o dalbana i huvudet och känslomässigt.

Ha de

Av Sandra Voss - 22 juli 2015 10:59

Den bara sprang iväg, men kommer ju ha en mini semester i nov med mamma?
Mitt mående har varit extremt upp och ner hela tiden, ena dagen på toppen humör och nästa så långt ner man kan komma! Är ju fortfarande i inkörningsfasen med mina mediciner så är väl det som spökar, men men! Har börjat jobba igen som sagt och de är rätt skönt att komma in i rutinerna igen, nu ska jag hem och vila upp mig ha det gört

Av Sandra Voss - 14 juli 2015 19:59

Jag är så jäkla trött på allt just nu!!! Kvittar vad man gör så på nått jävla vänster blir det fel! Ahh jävla skit helvete med!

Av Sandra Voss - 14 juli 2015 09:01

Har ej orkat skriva har varit mkt med Nea och hennes vattkoppor och renovering. Men nu börjar allt lugna ner sig. Snart klart! Jag har väl mått bra tillock från hela tiden, varit på Ikea miljoner gånger känns det som. Och är inte mitt favvo ställe direkt. Märker ju mer folk där är och desstu högre ljud ju mer stressad och irriterad blir jag. Och tappar mitt fokus och lyssnar på allt annat än det jag ska. Tänk om man bara kan hålla sina tankar och fokus i schackt men är bara acceptera att jag ej så även hur mkt jag vill så går det ej. Men nu ska jag umgås med Nikkie?? ha en bra dag

Av Sandra Voss - 6 juli 2015 20:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Voss - 5 juli 2015 18:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Voss - 4 juli 2015 08:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Voss - 3 juli 2015 12:21

detta kommer bli min nya blogg, här kan jag sätta lösenord på bloggen och inlägg. Kan behövas just nu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards